zondag 6 april 2014

zeer drukke week gehad en uitslag give-away

pas na een week weer een blogje kunnen schrijven, het was voor mij een hele drukke week.

Veel in huis gedaan, een doel van dit jaar was om mijn administratie op te ruimen en up to date te maken.
Dus daar was ik deze week mee bezig.....ik was er zo mee bezig dat al mijn andere huishoudelijke klussen op een laag pitje kwamen te staan. Ohhh ik schaam me er gewoon voor, zo'n rommeltje was mijn administratie, alles zat door elkaar, papieren kwijt, ik zag echt door het bomen het bos niet meer.
Ik heb er een hele dag bijgezeten, alles uitgezocht en wat weg kon verscheurd en gelijk met het oud papier mee. Ik kwam zelfs nog oude rekeningen en papieren van 2004 tegen  :(. Al met al 2 bananendozen vol oude administratie weggedaan en wat ruimt dat lekker op zeg....heerlijk.
Daarna ook maar weer wat meuk op marktplaats gezet, wie weet wie ik er nog allemaal blij mee kan maken. Ruimte in mijn huis en in mijn hoofd en het levert ook nog een zakcentje op en dat is helemaal mooi meegenomen. En als het goed is levert het nog aardig wat op ook, want ik heb nog een fiets te koop staan en een oude accu auto van die kleine, dus dat zijn de bedragen die flink aantikken.

Inmiddels krijgt mijn konijnen-hobby fok dingetje ook al vorm. Mijn (gratis) website is al klaar.......
en ik heb inmiddels een gesprek gehad met een lokale houthandel/timmerman die zo'n konijnenflat wel voor mij op maat zou willen maken. Hij zou dit weekend met een offerte komen hoeveel het mij gaat kosten, hij heeft mij al wel een korting beloofd als ik een linkje naar zijn website zal plaatsen vanaf mijn website...

en nu......tromgeroffel................de uitslag van de give-away.......
heel heel heel spannend was het om de winnaar te kiezen........ ;) hahahah eigenlijk niet omdat er maar 1 iemand had meegedaan.
NIEUWESTART wil jij mij je adresgegevens even sturen via een mailtje?
dat kan naar levenzonderschuld@gmail.com

Gisteren boodschappen gedaan, maar die houden jullie van mij tegoed, want ik wil nog een aantal dingetjes op marktplaats zetten en daarna een lekkere verse groentensoep gaan eten, fijne avond allemaal.

1 opmerking:

  1. Ik heb je gemaild, wat ontzettend leuk dat ik gewonnen heb. Wij zijn erg heel erg blij mee.

    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.