woensdag 26 augustus 2015

verkoop challange

Nog steeds geen reactie op mijn sollicitatie, erg frustrerend, want ik wil graag weten waar ik aan toe ben, zodat ik ook op tijd de opvang voor zoon kan regelen. Ik heb mezelf voorgenomen om vrijdag zelf maar te bellen mocht ik dan nog niks hebben gehoord.....

Ik ga voor mezelf een verkoop challange  houden. Ik word echt gek van alle rommel die overal ligt. Nou is het niet zo dat het hier een grote bende is hoor, maar in elke kamer ligt wel iets wat onnodig is en wat verkocht kan worden. Vooral de kinderkleding maakt me erg onrustig. Besloten om alle spullen die ik wil verkopen op 1 plek te bewaren (lege slaapkamer) en vanuit daar het te verkopen.

Zakken vol met kinderkleding staan hier, alle rommel hiertussen is al in de container gegaan en wat nog goed te gebruiken is maar niet (meer)  mijn smaak naar de kleding container of op de weggeefhoek. 
Wat doen jullie met de rest, verkopen? of bewaren voor een volgend kindje (deze is hier nog niet aanwezig en weet ook niet of deze er zo snel gaat komen)?

Soms denk ik, ik doe alles weg, omdat het over een x aantal jaar toch niet meer in de mode is, als het geslacht dan ook nog hetzelfde is, maar sommige dingen zijn zo leuk dat ik ze moeilijk weg kan doen.

In 10 weken tijd wil ik alles weghebben en als het dan nog niet verkocht is, gaat het naar de kringloop.
Afgelopen maandag ben ik begonnen, en het gaat me niet om het geld, maar dat het uit huis is.
Aan het eind van de week zal ik een blogje plaatsen met wat er al is verkocht.

2 opmerkingen:

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.