woensdag 10 februari 2016

met een telefoontje 200 euro verdiend.

Ik vond dat we afgelopen maanden wel erg veel betaalden voor ons alles in een pakket voor internet, bellen en tv.
we hebben dan wel een extra decoder zodat we ook in bed s'avonds tv kunnen kijken. En we hebben dan ook een duur filmpakket.

Ik besloot er vanmorgen maar eens een telefoontje aan te wagen ...

Ik heb aangeven dat ik vind dat we maandelijks wel erg veel betalen en dat ik bij de concurrent een betere aanbieding heb gezien en dat ik erover na zit te denken om over te stappen maar dat ik toch liever blijf omdat ik al jaren dezelfde aanbieder heb en het verder goed bevalt.

Ik kreeg gelijk een aanbieding voor precies hetzelfde pakket wat goedkoper is en de eerste 3 maanden betalen we dan de helft van de prijs.

En zo hebben we met 1 telefoontje van 5 minuten weer 200 euro op jaarbasis bespaard. Toch niet gek voor 5 minuutjes werk.

Doe jij dit soort dingen wel eens om geld te besparen?

9 opmerkingen:

  1. Op de lange termijn werkt overstappen naar een echt goede provider beter. Die winst die je nu denkt te boeken lever je in de maanden erna weer in. Dus dan wordt het of een weer een goede deal scoren bij je eigen provider (ik weet niet of ze daar instinken) of toch overstappen dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik bedoel niet goede maar goedkope natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik eens vragen welke proider je hebt, ik zit er ook aan te denken om over te stappen maar het bevalt verder wel goed. Alleen best duur elke maand.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeggen, bel je provider eens dat je erover zit te denken om over te stappen en vraag wat ze voor je kunnen doen. Wij zitten al sinds 2005 bij de t2. Het bevalt goed en ik bel elk jaar om op te zeggen en krijg dan altijd weer de nieuwe klanten korting.

      Verwijderen
  4. T2 dus, hadden een leuke spot. Bij mijn provider lukt het niet, ik heb zogenaamd een hogere snelheid gekregen. Het is nog niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat zo'n telefoontje al niet kan opleveren zeg! Inspirerend!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zijn ook net overgestapt van Telfort naar Ziggo. Scheelt me 180 euro op jaarbasis. Werd later gebeld door Telfort dat ze een leuke aanbieding hadden, om ons als klant te houden. Komen ze achteraf mee....... Heb vriendelijk bedankt. Volgend jaar ga ik eerst maar bellen wat ze kunnen bieden.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.